Lietuvos olimpinė akademija - savarankiška šviečiamoji visuomeninė sporto organizacija, turinti tikslą tyrinėti, saugoti ir plėtoti olimpines idėjas, kultūrinį olimpinio sąjūdžio palikimą, siekti žmogaus dvasios ir kūno tobulumo, telkti mokslininkus kūno kultūros, sporto vyksmams Lietuvoje nagrinėti ir plėtoti, atstovauti Lietuvą Tarptautinės olimpinės akademijos veikloje. 

Lietuvos olimpinė akademija (LOA), Lithuanian olympic academy

Lietuvos olimpinė akademija (LOA), Lithuanian olympic academy

Teksto dydis

Surask mus „Facebook“

Lietuvos olimpinės akademijos oficiali paskyra Twitter


INFORMACIJA


  

 
---------------------


----------------------

Rėmėjai











 




 

Žurnalas „Sporto mokslas“

Lankomumas


Visos naujienos
Palangos seminaro „Per sportą – į lyderystę“ įspūdžiai PDF Spausdinti El. paštas
2011 birželio 07, 11:41 (antradienis)


2011 m. gegužės 26-29 d. Palangos Senojoje gimnazijoje vyko projekto „Vaikų ir jaunimo olimpinis ugdymas šalies mokymo įstaigose 2011–2015 m“ seminaras „Per sportą – į lyderystę“. Seminarą organizavo Kūno kultūros ir sporto departamentas prie LRV, Lietuvos tautinis olimpinis komitetas, Lietuvos olimpinė akademija, Lietuvos mokinių ir studentų sporto, Ugdymo plėtotės centras, Lietuvos neformaliojo ugdymo asociacija, Palangos m. pagalbos mokiniui, mokytojui ir mokyklai centras, Palangos Senoji gimnazija. Seminarą koordinavo LTOK olimpinio švietimo komisijos darbo grupė. Į seminarą buvo pakviesti projekte dalyvaujančių mokyklų, sėkmingai įgyvendinančių olimpinio ugdymo programas savo bendruomenėse, koordinatoriai, atstovai – pagrindiniai šios veiklos organizatoriai. 
Seminarą vedė lektoriai – Lietuvos neformaliojo ugdymo asociacijos Valdybos pirmininkas Donatas Petkauskas ir Valdybos narys Nerijus Miginis. Lektoriai turi sukaupę nemenką darbo su paaugliais ir jaunimu patirtį šalyje ir užsienyje. Seminaro dalyviams jie pateikė neformaliojo ugdymo metodinius principus. Vertingiausia seminaro ypatybė – pedagogai praktiškai išbandė daug metodų, mokėsi refleksijos ir kiekvienas dalyvis asmeniškai, pateikdamas konkrečius argumentus, vertino mokymų procesą. Daug žinių ir praktinių įgūdžių pedagogai įgijo, siekiant sėkmingai dirbti su vaikais ir jaunimu savanorystės, lyderystės ir tolerancijos srityse.
Svarbu jauną žmogų parengti gyvenimui taip, kad jis žinotų, gebėtų ir turėtų nuostatą, kaip reikės išgyventi pilname iššūkių suaugusiųjų gyvenime. Neformaliojo ugdymo esminiai akcentai: žinios – gebėjimai – nuostatos ir metodiniai pasirinkimai. Užduotis pedagogas privalo parinkti tokias, kurias įmanomas atlikti, sukurti palankias darbo sąlygas, leisti dirbti patiems ir priimti sprendimus, patarti, kad jie visada gali gauti pagalbą iš grupės draugų, mokytis dirbti grupėje pedagogai, kiti suaugusieji organizuojantys veiklą neturi siekti tapti lyderiais, bet turi būti lygiaverčiai partneriai su vaikais ir jaunimu. Galima leisti jaunimui ir suklysti, bet būtina padėti mokytis iš klaidų. Gyvenime labai svarbus yra asmeninis patyrimas, pritarimas projektuojamai atlikti veiklai, veiklos aptarimas – refleksija, išvados ir pritaikymas praktikoje.
Labai įdomu buvo išklausyti ir padiskutuoti su Palangos Senosios gimnazijos kūno kultūros mokytoja eksperte Dalia Rakauskiene, gimnazijos mokinių parlamento prezidente ir krepšinio komandos kapitonu, kokia yra darbinė lyderio pozicija mokinių ir mokytojos akimis. Prezidentės nuomone, lyderiavimas nėra vieno asmens egzistavimas bendruomenėje. Jis turi dirbti su komanda ir koordinuoti jos veiklą. Toks lyderis turi nuolat tobulėti, mokėti susikalbėti, priimti spendimus, turi turėti ugnelę, kuri skatintų dirbti kitus.
Gimnazijos krepšinio komandos kapitonas labai aukštai vertino tokias savybes, kaip pasitikėjimą savo jėgomis, mokėjimą lemiamu momentu priimti teisingus sprendimus, mokėti vadovauti komandai, įgyvendinant trenerio sumanymus, ir būti aikštelėje pagrindinio komandos lyderio – trenerio dešine ranka. Mokytoja Dalia teigė, kad laikai keičiasi ir reikalauja naujo lyderio – greičiau mąstančio, duodančio labai apgalvotus nurodymus, mokėti tolerantiškai bendrauti, pereiti nuo valdymo prie vadovavimo, bendradarbiavimo, nuo abejingumo prie entuziazmo. Kad tai vyktų, reikia daryti įtaką ne tik mokiniams, bet ir kolegoms mokytojams, pasinaudoti jų gebėjimais, nes lyderystė neprasideda ir nesibaigia viršūnėse. Būti lyderiu nėra lengva, bet kasdien kiekvienas mokytojas ir mokinys turi progą juo tapti. Vaikams didžiausią įspūdį daro ne tai, ką sakome, bet tai, ką darome. Su jais reikia bendrauti labai nuoširdžiai. Atėjo laikas bendravimui suteikti prioritetą, sukūrus palankią aplinką ir būnant atviriems su tais, su kuriais bendraujame. Vaikai turi žinoti, kad jie yra svarbūs ir mylimi. Bendraujant būtina siekti aktyvaus kiekvieno grupės, klasės nario dalyvavimo, leisti išsakyti savo idėjas, mokytis susitarti dėl bendrų sprendimų. Svarbiausia neformaliojo ugdymo tikslas sporto srityje mokykloje – organizuoti mokinių ugdymą per sportą, kur konkurencija trukdo, o bendradarbiavimas padeda. Nereikėtų mokinių lyginti su kitais, su geriausiais, bet lyginti su pačiu savimi – t. y. „šiandien padariau geriau nei vakar“. Negalima skubėti, būtina pamatyti kiekvieną žmogų grupėje, išklausyti.
2011 m. gegužės 28-29 d. buvo sudarytos visos sąlygos pedagogams dalyvauti festivalio „Sportas visiems“ renginiuose.

Nijolės Sližauskienės, Lietuvos olimpinės akademijos tarybos narės inf.

 



Nuotraukoje – iš kairės į dešinę:
Roma Gydrienė, Mažeikių lopšelis darželis Buratinas;
Dalia Šklėriūtė, Prienų Žiburio gimnazija;
Ieva Vaicekauskienė, Molėtų pagrindinė mokykla;
Aušra Čeponienė, Ignalinos rajono gimnazija.
 

 

Nuotraukoje – iš kairės į dešinę:
Janina Brundzienė, Lietuvos tautinis oliminis komitetas;
Rytė Bareckaitė, Lietuvos mokinių ir studentų sorto centras;
Inga Gerulskienė, Kūno kultūros ir sporto departamentas prie LRV;
Jonas Varkulevičius, Radviliškio Lizdeikos gimnazija;
Nijolė Sližauskienė, Lietuvos mokinių ir studentų sorto centras.

 
Su šv. Kalėdomis ir Naujaisiais 2011 metais PDF Spausdinti El. paštas
2010 gruodžio 17, 23:42 (penktadienis)

 

 
Informacija Lietuvos olimpinės akademijos nariams PDF Spausdinti El. paštas
2010 lapkričio 17, 20:35 (trečiadienis)

2010 m. gruodžio 3 d. 12.00 val. Vilniaus pedagoginio universiteto centrinių rūmų aktų salėje (III aukštas) (Studentų g. 39, Vilnius) įvyks Lietuvos olimpinės akademijos ataskaitinis-rinkiminis suvažiavimas. 

Maloniai kviečiame dalyvauti.

Norėdami atsiųsti suvažiavimo programą spauskite čia.

Lietuvos olimpinės akademijos Taryba 

 
Pasirašyta bendradarbiavimo sutartis 2011-2015 metams tarp LR ŠMM, KKSD prie LRV, LTOK, LOA PDF Spausdinti El. paštas
2010 lapkričio 24, 08:47 (trečiadienis)

2010 m. lapkričio 22 d. LR Švietimo ir mokslo ministerijoje, Ovaliojoje salėje vyko projekto „Vaikų ir jaunimo olimpinis ugdymas šalies mokyklose 2006–2010 m.“ baigiamoji konferencija ir bendradarbiavimo sutarties pasirašymas 2011–2015 metams tarp Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos, Kūno kultūros ir sporto departamento prie LRV, Lietuvos tautinio olimpinio komiteto ir Lietuvos olimpinės akademijos.


LR Švietimo ir mokslo ministras G. Steponavičius dėkojo susirinkusiems konferencijos dalyviams už pagalbą ir pastangas ugdant mokinius ir už galimybę toliau pratęsti gražų bendradarbiavimą. LTOK prezidentas Artūras Poviliūnas dėkojo mokytojams, Švietimo ir mokslo ministerijai, Lietuvos mokinių ir studentų sporto centrui už olimpizmo idėjų plėtojimą. LOA prezidentas Povilas Karoblis dėkojo mokyklų bendruomenėms už sėkmingą Integruojamosios vaikų ir jaunimo olimpinio ugdymo programos įgyvendinimą. KKSD generalinis direktorius K. Rimšelis įteikė padėkas mokykloms, kurios nuo pat pradžios dalyvauja veikloje, įgyvendinat Integruojamąją vaikų ir jaunimo olimpinio ugdymo veiklą.

Sutartį pasirašė LR Švietimo ir mokslo ministras Gintaras Steponavičius, Kūno kultūros ir sporto departamento prie LRV generalinis direktorius Klemensas Rimšelis, Lietuvos tautinio olimpinio komiteto prezidentas Artūras Poviliūnas, Lietuvos olimpinės akademijos prezidentas, profesorius Povilas Karoblis.

Konferencijos metu, komisijos pirmininkas Alvydas Puodžiukas pristatė pranešimą tema „Vaikų ir jaunimo olimpinis ugdymas šalies mokyklose 2006–2010 metais“. LTOK Olimpinių programų direkcijos direktorius Algimantas Gudiškis pristatė veiklos planą (projektą) 2011–2015 metams. Projekte dalyvaujančių ikimokyklinių, pradinių ir vidurinių mokyklų bei savivaldybių atstovai pasidalino patirtimi dalyvaujant projekte, teigiamai vertindami jo reikšmę mokinių humanistiniam ugdymui.

Buvo apdovanoti aktyviausi pedagogai per praėjusį penkmetį ir švietimo įstaigos. Padėkas paruošė LTOK, KKSD prie LRV ir komisijos pirmininkas A. Puodžiukas.

Konferenciją vedė ir komisijos pirmininkas buvo LR Švietimo ir mokslo ministro vyriausiasis patarėjas Alvydas Puodžiukas bei jo pavaduotoja, Lietuvos mokinių ir studentų sporto centro direktorė Ona Babonienė.
 

 

 

 

 
<< Pradžia < Ankstesnis 61 62 63 64 65 Kitas > Pabaiga >>

Puslapis 63 iš 65
 
Joomla 1.5 Templates by Joomlashack